Shine

Vaknade ganska tidigt idag och som igår är det även idag en fin dag, med massa frost på taken (fint väder är väldigt sällsynt i Borås). Igår var en ganska lugn dag, gick runt lite på Knalleland och fikade chailatte och kärleksmums, massa trevligt! Idag ska jag inte heller hitta på så mycket, sitter och leker lite i Photoshop just nu, håller nämnlgen på att försöka knåpa ihop en layout till malins blogg och det gör jag gärna. Är inte jätteduktig och kan inte göra några avancerade grejer, men lite kan jag och less is more eller hur, behöver inte vara så avancerat...


Såhär ser det ut utaför, lite mysigt tycker jag, snart får man jylpynta:) Okej, det ärväl ett litet tag till men jag gillar denna årstiden, minus slask då då. Det är helt sjukt egentlgen att det är november nu, det har gått så otroligt snabbt och det känns som om man har pluggat mega länge.



Det pirrar lite i magen faktiskt...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0