My Helg

Vet inte riktigt hur jag ska börja bloggen idag...kan ju berätta vad jag ska ägna mig åt denna helg.
  • Fredag (idag): Vid tio ska jag ner till skolan och jobba på arbeten, sen ska jag åka till Göteborg, parmiddag (så fint va?!) och sen fest
  • Lördag: Älsklingen och jag har bestämt att gå upp tidigt för att båda har massvis med plugg, sedan kanske det blir lite jullapps-sökande, Jul på Liseberg och troligen bio på kvällen (kanske Saw5)
  • Söndag: Lite mer plugg, massa mys och troligen ha sällskap med Malin hem till Borås.
Har köpt en julklapp nu iallafall eller beställt en, weeiiii...men några to go...

En annan sak, har ni sett på Sweet sixten på MTV? Alltså vilka brats ungar, vissa är inte ens 16. "oh, i'am not a girl anymore, i'm a woman now" de är 16! Ja, det är helt sjukt iallafall hur bortskämda och bitchiga ungar (särskilt tjejerna) det finns iallafall..

Måste packa klart nu, have a nice weekend!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en skön helg vännen :)



Du är utmanad på min blogg förresten..

2008-11-28 @ 12:20:12
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hoppas du får en trevlig helg gumman, det låter hur mysigt som helst :) puss love

2008-11-29 @ 13:02:28

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0