Vet ingenting

Vet inte vad jag ska skriva....Jag är hemma för att jag är grymt allergisk, igår fick jag veta saker som var "heavy stuff" och jag funderar på att köpa ett par glasögon. Ett par som är kul men ändå nätta och diskreta, hittade ett par på Synsam av märket Converse (faktiskt). Trodde inte de designade bågar, men där ser man. Såg även att det fanns bågar av märket Gina Triocot, det visste jag inte heller. Det är nämnligen 40% på alla bågar nu fram till fredag och jag måste ha ett par. Köpte ett par förra året men de är lite för "mycket" att ha hela tiden och de passar inte till allt. Jag vill i och för sig inte ha glasögon konstant nu, men jag vet att om jag kommer in på den utbildningen som jag vill så består den större delen utav att sitta framför datorn och då måste jag ha ett par. När jag var mindre var det det värsta jag visste att prova ut nya glasögon, men nu när jag traskar runt i butiken så är det riktigt kul med bågar, Om man hade haft mycket mer pengar än vad man har så hade man ju lätt kunnat köpa ett dussin oloka och ha det mer som en accessoar...men vi får väl se vad det blir

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0