Världsproblem!

Idag har det gjorts en del men egentligen ingenting. Vaknade vid halv tio och vid tolv när älsklingen kom hem så tvingade jag med honom till stan, för jag var i STORT behov av ögondroppar. Läste på mina nyinköpta droppar och där står att en öppnad förpackning endast varar i en månad, men fram tills idag så har jag använt ögondroppar som varit öppnade i ett år :S De slängde jag direkt, kan inte varit det bästa för mina stackars ögon. Efter detta blev det ny telefon till älsklingen och sedan shopping på H.M, där jag hittade en jacka och en hoddie. Det var ta två betala för en...säger ju allt. Till och med Olof hittade lite, men hon vi betalde hos glömde att lägga ner hans bälte som han köpte så vi fick inte med det och upptäckte inte detta förrens vi kommit hem..vad gör man då? Känns ju lite dumt att åka dit nån timme senare med ett kvitto, där det står med och säga "du glömde lägga ner denna varan" hon hade ju bara kollat på en och skrattat typ. Nu var detta inget dyrt bälte men vad ska man göra när sånt händer? Det var samma som en gång när jag köpte en mössa och butiksbiträdet glömde ta bort larmet och jag upptäckte det dagen efter....Liksom gå till butiken och säga "du tog inte bort larmet" att de inte hade trott att du snott det då? Detta är svåra världsproblem, borde politikerna ta upp typ.

Nu ska jag iallafall lata mig i soffan, glo på The Hills och äta kanelbullar, mums!

Missa inte Indiana Jones ikväll!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0