En mysig söndag!

Nu är jag back in Halmstad. Det är mycket varmare här än det var i Göteborg och har jag inte hört fel så hade det typ snöat i Svealand igår? Tänk så kommer snön ner hit och det var därför det var bara var 7 grader i morse....Det hade varit obeskrivligt sjukt isåfall!

Helgen har varit mysig som vanligt och nu träffas jag och älsklingen inte förrens två och en halv vecka, det suger därimot...Det blir på min systers student den 5 juni. Och förstå att det är JUNI om mindre än en månad, det är ju också helt galet. Denna dagen har iallafll ägnats åt "pussycat dolls-maraton" och "Gossip girl-maraton" på tv, slappt men väldigt bekvämt! Men har faktiskt varit ute och promenerat också, så lite duktiga har vi faktiskt varit.

Här är lite bilder:

Ser ni det lilla krypet? Tänk att kunna kamoflera dig så...





Min fina, med sitt nyklippta hår..."Kanon kuul!"


När man har varit med på bild som man egentligen inte vill, så måste man ju vara lite trotsig...


Åter hemma...



Nu ska jag gå och glo på tv, Sanningens ögonbilck börjar ju snart...

CaiO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah den bilden när Olof springer iväg var skoj, nu saknade jag lite att inte ha pojkvän att gå promenader med :( Men han var fin i håret! Bättre än det jättelånga i alla fall ;) puss love

2008-05-19 @ 00:25:37
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0