Löning!

Löning! Och hur har då Emelie spenderat förmiddagen? Jo, jag har spatserat runt på stan och gjort av med pengar. Jag har hämtat ut mina glasögon, köpt grejer till min mun så den ska var fin och fräsch till jag piercar mig, jag har köpt knickers som kan var mer lagom istället för jeans i sommar och så har jag inhandlat en klänning till min systers student. Denna månaden är lite jobbig för jag har så många "engångskostnader" jag måste lägga pengar på. Till exempel:
-Glasögon (handlar man ju inte varje månad direkt)
-P-piller (nu har jag i ett år framåt)
-Piercing (är skit spännande men inte varje månad va?)
-Legg (måste skaffa nytt legitimation, går ut i juni :S)
Men man överlever ju, för det är ju roliga saker, men mycket pengar....





Klänning från H.M







Knickers och t-shirt är från Vero Moda

Dagens jag:



Idag är jag klädd enbart av H.M, suprised?

Nu måste jag gå och äta något...

CaiO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0