Inte Mycket gjort men Lite

Idag skulle jag har gått upp tidigt för att ta en trip till solariet, men ögonen mina var inte svullna som bowlingskliot när jag vaknade så jag sov faktiskt till halv elva. Sedan gjorde jag mig iordning för promenix med hundarna....Efter det så klädde jag mig "ut-på-stan-aktigt" för att gå till Synsam och beställa glasögon. Mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Jo, jag fyndade en kjol och ett linne, just det, köpte vit och svarta leggins med, men de struntar jag i att visa :D


(Har inte riktigt fått det att bli bra med självutlösare)






Makören vill inte ställa sig i vänterspalten så det blir Hej Då i mitten...Bye Bye!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0