Härlig morgon

Gick faktiskt upp vid 8 idag och gick ut med hundarna. Jag bara älskar parken nu, det är så grönt och fint, solen skiner och det luktar sommar...synd. bara att jag inte tål det. Sen gick jag och solade men vet inte om det tog alls faktiskt... så nu sitter här och lyssnar på ett band som heter Billy vision and the dancers medan jag äter frukost, mackor med philadelphia ost och dricker multivitamindryck. Kan rekommendera detta bandet, fick nys om det genom min syster som i sin tur fick nys om det genom hennes pojkvän. Väldigt mysigt, somrigt, glatt och lättlyssnat....lyssna speciellt på My love, I''m a chukoo och Stay awake.

Nu ska jag hoppa in i duschen iallafall, så ha en undrebar morgon!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0