En dags jobb

Idag har jag stått vid min tryckbänk typ,hela dagen faktiskt, känns i axlarna nu, Jag är lite kort förstår ni, så jag måste stå på tå ibland, detta är något som kanske inte är så bra egentligen men det funkar...Efter jobbet så var jag och köpte allt så sexiga ankelsockar, grymt dyrt med sockar! Hade jag ingen aning om. Sedan var jag och solade, jag uppskattar det mer för varje gång faktiskt. Men 9 min kostar ju 40 spänn, som egentligen är rena rånet! men jag ser det som att jag faktiskt kan unna mig det. Det är ju inte heller det mest hälsosammaste men gör man inte det beroende-framkallande-mycket, så tycker jag iallafall att det är okej, får ju inte gå till överdrift liksom. Som till exempel du kan se personer på stan som man bara vet har solat solarie och man ser  att det är fejk, nej, jag ser det mer som en hjälp på vägen. Särskilt för mina ben som aldrig tycks få någon bränna överhuvudtaget.

Dagens jag: (orkade inte ta kort på min inte-allt-för-snygga-arbetskläder)



Igår som kom min älskling hit till lilla Halmstad. Massa mys! Min syster klippte honom, stor förändring kan jag säga, från att ha gått och haft lite-längre-än-axel-långt till några-centimeter-kort, Modigt! Senare på kvällen blev det film nämnligen American Gangster. Den var jättebra, men inte magiskt bra som jag väntade mig, men absolut sevärd. 2.30 minuter var den, känns långt men den var alldeles lagom även om det var en ganska "tung" film.

Nu ska jag iallafall ta på mig mysbyxorna och dricka te.

CaiO

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0