En slags hat-kärlek

Tycker lite synd om mig själv för att jag inte riktigt kan leva ut den helt underbara känslan av att för-sommaren verkligen är här. När jag nu i morse gick morgonrundan med Kevin och Charlie så gjorde jag ändå ett halvt dra-in-den-undebara- lukten av alla dess somriga ting...och jag överlevde :D Vet inte riktigt vad som ska ske denna lördag i Halmstad, antagligen blir det en liten promenix i stan, sedan middag med fisk (ogillar sill), nypotatis, gräddfil och gräslök...hur somrigt är inte det liksom? Och som sagt vet jag inte vad som sker i kväll än....

Fixade och trixade lite med min design igår, jag har nämnligen inte helt riktigt fattat innan hur man frå in sin egna header, jag vet hur man gör än men att få den på plats i bloggen har varit ett mysterium. Men så hittade jag en jättebra sida som bloggerskan Nevnarien gör---> designadinblogg.se 

Och det var ju faktiskt inte svårt alls, har vetat att man använder en adress och jag har vetat var man ska sätta in den men det har inte riktigt velat fungera ändå, men nu vet jag :D Detta är ju bland annat sånt här som jag ska lära mig på min utbildning...jag hoppas jag kommer in....

Dagens jag:



Ja, vad kan jag säga, allt är från min älsklings butik H.M. Förutom skorna som är från Skopunkten.

Bye friends!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0