Varför ska man var vuxen och nöjd?

Jag gillar att köpa saker till min (förhoppningsvis) blivande lägenhet. Kan ana att det kommer bli mycket färg överallt för jag vill liksom inte ha en lägenhet som är stel och endast går i vitt. Och dessutom har jag tänkt på en sak. Om man står och väljer mellan ett föremål som är svart och ett som till exempel är rosa med någonting på, typ nån figur, så är det ju roligare att välja den. Jag köpte nämnligen en dörrmatta idag (den var på rea, hur hade annars tanken slått mig) med bambi på. Normalt sett kanske inte det ses så himla vuxet för en som ska börja på högskolan, men varför måste man vara det? Jag är deffinitivt inte redo att bli vuxen riktigt än. Jag gillar rosa föremål med konstiga figurer på och det står jag för.



Lite som jag köpte på Gekås








En tavla, en vattenkokare och muggar, detta var dock bara lite av många ting




Och min fina mp3 med sina underbara hörlurar. Har ni öron som jag...små så att vanliga öronsnäckor inte riktigt blir accepterade direkt så är detta ett hett tips på bekväma hörlurar. Så jag uppgraderade min bärbara musikspelare litegrann, denna har 4GB istället för 1GB och man kan ha bilder i den och kolla på video. (har dock inte fått videofunktionen att fungera riktigt än) Kom på mig själv med att tänka, när jag precis hade lekt med den för första gången, att "fan, vad tråkigt att man bara kan ha tre olika bakgrundsfärger". Man är ju aldrig nöjd. Det ända jag ville egetligen är ju att lyssna på musiken, här har jag haft en mp3 som man knappast har sett displayen på och man har deffinitivt inte kunnat varken byta bakgrundsfärg eller leta i ett smidigt bibliotek och ändå så tänkte jag så...typiskt människan

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0