Sunset Beach

Segt, segt, segt...hemkommen från jobbet och har inget speciellt att göra. Har iallafall varit nere på stan en snabbis där jag dubbelkollade min tid på torsdag och köpte en isform, med formerna -stjärna. Kan vara bra att ha lite is förberett, om man nu har fått för sig att komma hem med en svullen överläpp :) Är lite nervös, men inte för att det ska göra ont utan hur det kommer var efteråt...

Föresten, jag och en jobbar kompis kom in på gamla serier idag....kommer ni ihåg Sunset beach? Jga följde den serien som en galning. Direkt efter skolan va det på med tv.n och en timme var förbrukad. En helt sjuk serie egentligen, där alla var släkt med alla, onda tvilling bröder kunde dyka upp bara sådär och intrigerna ojojoj...Men det måste ju varit en massa år sedan den gick?!


Kommentarer
Postat av: Martha

jag såg en repris av den -03 då de sände om alltihop.

2009-12-28 @ 03:53:07
URL: http://marthab.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0