Peircing imorgon

Idag har jag inhandlat en massa fina rea-grejer till min (förhippningsvis blivande) lägenhet, bland annat en rosa flamingo (som egentligen har sin plats i trädgården), glas, en stekpanna med fin mönster på och lite till. Det är så kul för alla affärer börjar rea nu och man hittar såååå mycket, mindre kul är det dock för plånboken.... 

Snart kommer Olof hit, han ska vara mitt stöd imon när jag ska peirca mig. Jag har faktikst inte tänkt på det så mycket idag, men nervositeten kommer väl antagligen imon. Men jag har honom iallafall som kan hålla mig i handen, så det ska säkert gå jättebra. Undra vad de kommer säga på jobbet på måndag, det ska bli intressant, de kommer nog inte säga, helt spontant  "vad coolt, gjorde det inte ont? du passade jättebra i den" kommer nog mer likna "tyst dömande min" eller "men Emelie varför har du gjort en sån". Men jag har kommit fram till att människor i största allmänhet tycker för mycket. Alla har åsikter om allt, hur man klär sig, om tatueringar, om peircingar.....så alla tycker till om allt och skulle man då lyssna på alla så skulle man ju inte kunna leva.

Kommentarer
Postat av: Hannah

IIHH! vad spännande, det komerm säkert gå jättebra och bli jättesnyggt! omd et nu går att bli snyggare än vad du redan är ;) VAAA EN FLAMNINGOO? VAD HITTADE DU DEN VAD KOSTADE DEN JAG VILL ÅSSÅ HAAA! (flamningos är faktiskt det enda djuret jag tycker om, enbart för att det är rosa ;)) Puss love

2008-06-11 @ 20:49:58
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0