Har ingen bra rubrik för dagens inlägg

Vaknade allt för tidigt idag...igen. Jag har fått en konstig slags inställd klocka i min kropp, jag ställer mobilen på halv fem för att kunna göra mig iordning i lugn och ro till jobbet som börjar sju. Men denna veckan så har jag vaknat halv fyra, då jag vaknat och knappt kunnat andas för att min näsa har varit så igen korkad.  Varje dag...skumma grejer. Annars ganska seg dag idag och den blev inte bättre av att jag tappade mobilden i marken, så den delades i tre delar och dessutom under tiden det spö-regnade. Den överlevde, men den är nog inte så glad på mig för tillfället. Stakars mobil.

Igår åkte jag och en kompis spontant till Gekås och det var jättetrevligt. Köpte inte så mycket, kollade mest runt, ska ju dit med älsklingen imon med. Men massa mysigt var det, hade inte träffat henne på jättelänge, så lyckat blev det.

Ska passa på att rekommendera Sara Bareilles album - Little voice, väldigt bra.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0