Gekås äger!

Idag har jag har jag gjort något som man kan bocka av i livets "bocka av lista", jag har åkt 1klass med Sj. Jag skulle nämnligen åka till Falkenberg och skumt nog så var all biljetter slut förutom två tider under dagen och de var 1klass, så jag hade inget annat val än att ta det. Men väldigt upphetsande var det inte och inte inte särskilt speciellt. Kom på att det skillde sig med tre saker från 2klass..man har heltäckningsmatta, man har galgar att hänga upp sin jacka på och stolarna är lite finare, men man får inget gratis kaffe och man har ingen egen toalett, så värst facny var det inte...men nu har man upplevt det. Lever helldre som 2klass där man kan bära en knallrosa tröja och ha roligt, istället för gråa kläder och präktiga leenden.

Skälet till resan mot Falkenberg var Gekås, där jag shoppade massa lägenhets tillbehör och jag kommer deffinitivt köpa mer där om jag verkligen kommer in i Borås, sjukt billigt. Handlade även en Mp3 spelare på NetonNet, hade en innan, en rosa lite Walkman på 1GB, inget fel med den men jag var lite trött på den och så kunde man liksom inte leta låtar så bra i den. Det är så skoj med nya grejer!

Nu ska jag mysa med älsklingen

CiaO


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0