Bye bye midsommar

Nu är midsommar helgen över och det har varit en mycket lyckad sådan. På midsommarafton så lagade jag, Olof och Hannah en god pastasallad som det severades vin till och efterrätten bestod av jordgubbar och glass med ännu mer vin och öl. Det var bara vi tre men dock så lagom, som tre vänner som bara umgicks. För som Hannah sa när hon hade berättat för sina kompisar att hon skulle fira midsommar med sin kompis och hennes pojkvän så låter det ju rätt så tofflig och kanske rätt så tråkigt men det var det inte! Iallafall tyckte jag inte det och jag hoppas de andra inte tyckte det heller. För jag hade super trevligt!

Igår och idag så har man varit rätt så seg och man har inte gjort mycket som kan klassas som aktivitet. Men nöjd är jag för det...

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0