Ska du inte vakna någongång?

Det känns lite som om det är någon som säger "ska du inte vakna snart?" i mitt huvud. Jag stog och packade ner lite grejer i mina så kallade flyttlådor innan, men det känns inte som om jag ska flytta. Det känns inte heller som om jag ska börja plugga, det känns mer som om hjärnan vill intala mig att "men vi struntar väl i allt detta och bara låter allt vara". Det är så att jag och min hjärna inte alltid drar jämt och tyvärr så vinner hjärnan de flesta matcher som vi diskuterar. Men inte denna. Jag vill så mycket och jag ser så mycket fram imot allt, men allt är bara lite överväldigande och jag fattar inte riktigt. Det kommer jag nog inte göra på ett tag heller, men när jag väl gör det så tvivlar jag inte sekund på att jag kommer stortrivas. Jag är lite feg när det gäller att utmana mig själv och jag ogillar saker som jag inte kan planera eller kontrollera. Men kastas jag ut så klara jag det galant och jag börjar fundera på varför jag inte gjorde det tidigare...

Så nästa fredag så bär det av med flyttlass till Borås och min alldelles första nya lägenhet. Åhhh jag längtar!

Semisonic - Chemistry


 


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0