Glad!

Idag har tränat! Tro det eller ej, men sanning är det! Jag är såå glad, det var så kul. Min kära vän Erika drog med mig dit (jag skulle gått dit innan men tyckte att jag inte hade råd, men idag gjorde jag ett spontant försök att vara hälsosam) och det är jag tacksam för. NU vet jag ju vad jag ska göra på eftermiddagarna efter jobbet ;) nej, nu får vi sluta med att vara helt "hyperexalterad"...men kul var det.

Om en hour ska jag mösta upp min träningskompanion och gå och se Sex and the city-filmen ska bli väldans mysigt, den slutar dock vid tolv och lilla jag ska upp vid sex imon för att börja jobba sju, kommer bli en lång dag imon. Men sen på kvällen så drar jag upp till Göteborg och till min älskade pojkvän. Har inte varit i GBG på en månad ungefär och jag saknar det.

Måste göra mig iordning nu.

CaiO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa visst är det härligt att träna! Frigör sånda dära endorfiner eller vad fanken det heter som gör en lycklig :) Det är jtätebra! Tack för ditt mess, jag har sjungit som en tok här hemma nu :D Puss love

2008-07-03 @ 23:07:39
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0