Varför inte starta morgonen med att starta en blogg?

Så har även jag skaffat en blogg. Att blogga känns så inne på något vis, men jag kan tycka det är en rätt så rolig grej att göra. Man kan smyga in och kika på andras liv och deras vardag och man gör ju inte intrång utan man bjuds in, vilket är ganska trevligt, särskilt om ens egna vardag för tillfället inte har så mycket att ge. Många av de som bloggar, särskilt tjejer, har modebloggar där de visar upp sina fina outfits med olika valda poser. Detta tycker nog visa är ganska löjligt men de som gör det och även jag tycker faktiskt det är lite kul att kolla runt och se på. (kanske en tjejgrej?) Man kan få inspiration samtidigt man kan kommentera och så vidare. Så vad mitt bloggande kommer att leda till, återstår bara attt se... 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Yeah jag vet, det är svårt att få det riktigt coolt, jag är halvnöjd med min men då har jag varit inne i bland html-koderna och fipplat. Jag kan visa nästa gång vi ses om du vill? :) Roligt att du har en blogg! WIEE! Puss love

2008-01-05 @ 13:05:45
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0