Nästan 21

Nu är jag hemma i Halmstad. Imorgon blir det jobb, på tisdag blir det jobb och sedan drar jag upp till Göteborg igen och kursen fortsätter. Ska bli intressant, för förra gången var det bara en introduktion och i och med att jag redan känner till Photoshop så kände jag redan till det han tog upp. Men en uppfriskning av minnet är ju aldrig fel, särskilt inte för min del;). 

På tisdag om en vecka fyller jag 21, känns som det inte alls var längesedan man längtade till 20 årsdagen, tiden går för fort ibland och ibland vill man bara ha den där "knäpp" funktionen, så är man där man vill. Vad ska man göra när man är 21 då? Nu får jag ju göra typ allt, man blir väl antagligen bara en aningen äldre och vuxnare. Men jag har fått för mig att åldrana 21, 22 och 23 är ganska softa att vara i, du är fortfarande ung, men ändå vuxen, samtidigt...äh, jag vet inte, men jag ser nog iallafall fram imot att bli ett år äldre:D. (som om jag har något val eller superkraften att stanna tiden) Nej, jag ser fram imot min födelsedag! Annars har det inte hänt så mycket idag faktiskt och jag har inte något att klaga på, eller påpeka för tillfället, så detta får bli allt för idag.

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nej jag undrar också lite varför man ska fylla år nu när man fått bli 20 :D Men hey en födelsedag säger man ju aldrig nej till liksom, KEEETOOOOOS ;D
Puss love

2008-01-27 @ 21:58:28
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0