Vill inte idag

Om någon timme eller snart ser jag ju nu på klockan måste jag börja gå till stationen, måste hinna packa med....Iallafall, iadg har jag verkligen ingen lust att åka till Borås, delvis för att de vi hittils har lärt oss har jag redan kunnat (i o ch med att jag gick foto på gymnasiet) så det är trist, det tar 2 timmars restid fram & tillbaka och dessutom hade jag nog lite för stora förväntningar på denna kursen. Men man får väl bita i det sura äpplet och faktiskt masa sig dit....Får längta efter att få mysa med älsklingen och kolla Greys ikväll istället, så har jag ett mål iallafall när jag överkommit hindret (kursen ikväll). Men nu ser jag att klockan är mycket så nu måste jag nog gå...Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag känner igen det där, men det brukar bli bra när man väl kommer fram. har du inga skojsiga kursare då? puss love

2008-02-20 @ 11:56:19
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0