5 Dec 08:21

Vem är det som får för sig att knackar eller banka i väggen klockan 8 på morgonen?! Idioter! Annars har jag sovit väldigt gott och det känns som om jag har sovit hur länge som helst. Drömmde om min fina äskling Charlie som blev kippt så han såg ut som en valp och för någon anledning så åkte jag runt med en cykel,så hoppade han hela tiden upp i cykelkorgen. Han var såå söt min fina voffsing, saknar verkligen att ha dem springandes runt benen på en...




Idag hoppas jag på att få komma hem ganska tidigt, hoppas, hoppas...Imorgon är det inflyttningsfest, känner sådär för det, men man har ju lovat, kan nog bli kul. Ha den finaste dagen vänner!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah vad var det där om att du var uppe sent vid tjugo över åtta? du är ju knäpp. hoppas du har en bra dag :) pusslove

2008-12-05 @ 10:59:38

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0