Sjuk

Usch, idag har det inte varit en allt för rolig dag, har varit sängliggande sen imorse...skulle ju ha pluggat idag och jag skulle ha åkt till älsklingen i Falkenberg, men det blev inget av det. Men jag hoppas på imorgon, jag hoppas!! Så sammanfattningsvis så har det inte hänt så mycket spännande idag...Jag ser fram emot nyår, fest och inledning till ett nytt år, vet inte vad för roliga saker som kommer att ske men jag hoppas på ett fint och händelserikt år, det har detta varit. I år 2008 har det hänt följande:

* Nyår 2007: Hannah firar nyår med mig i Göteborg och vi blir vänner igen på riktigt, som jag är sååå glad över.
* Jag fyller 21 år
* Jag läser en kurs i Borås och senare så söker jag in till Systemvetare på Högskolan i Borås
* Jag peircar mig i läppen
* Midsommar firas med Hannah och Olof
* Jag börjar jobba mera och jag får besked att jag har kommit in på utbildningen
* Jag söker lägenhet och får den
*1 Augusti flyttar jag in
* Träffar Malin (i huset) för första gången
* 25 Börjar introduktionen
* Träffar Malin (i skolan) för första gången
* Träffar mina grannar
* Går på sittning och festar mer än vad jag gjort på länge
* Har min livs fösta tenta (som jag så snällt fick peppning för kl 3 på natten av mina grannar)
* Julfest i Göteborg
* Träffar Hannah, som jag inte sett sen midsommar

Ja och sen får vi väl se vad som händer...

Måste nog gå och lägga mig ugen känner jag


Kommentarer
Postat av: Malin (i skolan)

Lilla vännen, nu tycker jag det räcker med sjukdomar! Bli frisk nu så du kan ha en sjukt rolig nyår! :) Krya på dig! Puss

2008-12-28 @ 23:31:10
URL: http://schmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0