Julafton over and out

Då var nästintill julen över, känns ju lite sådär, känns som den bara är över, har inte märkt av den så mycket iår tyvärr. Men igår firades iallfall julafton ute i Kvibelle, med massa mat och julklappar. Jag fick mycket fint och det var nästan allt jag hade önskat mig faktiskt: Kokböcker, en vågtång, muggar och skålar, Greys säs 4 och lite annat.

Imorgon ska jag träffa finaste vännen som jag inte har träffat sedan i sommras, ska bli hur mysigt som helst! Senare på eftermidagen och kvällen blir det nog plugg, åhh känner mig så stressad, vill bara att skiten ska vara klar och gjord...

Resten av idag blir nog ganska slapp, ska prova min fina vågtång som förövrigt ska användas flitigt till nyår, kanske äta lite aladdin choklad (vet inte hur många praliner jag har stoppat i mig sedan jag kom hem till Halmstad, vågar inte räkna) och så självklart blir det lite läsning i skolböckerna.


Kommentarer
Postat av: Hannah

WIEEE! NU är det mindre än tio timmar tills vi ses ;D gonatt ;) puss love

2008-12-26 @ 01:28:46

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0