Tenta två..avklarad

Så nu var några räkningar betalda och kassan minskar drastiskt. Borde hitta ett jobb, men vad ska man söka?! Idag blir det lungt, julklapparna är färdiginhandlade, så det blir nog lite julbak med lillasystern och pluggerier. Jag kan inte förstå att det är julafton imon...jag längtar efter julmaten (har jag nog aldrig gjort innan) och julklapparna såklart och kalle..


Och vet ni..jag blev godkänd på tentan, jag som var så osäker, men jag klarade den:) weeeiii, slipper man den till våren, äger!!


Kommentarer
Postat av: Malin

vad roligt att du klarade den :D grattis!

2008-12-23 @ 11:45:44
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Grattis vad skönt! då kan du ha en underbar jul nu då :) puss love

2008-12-23 @ 13:13:15

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0