New Year!

Kan inte förstå att det är nyårsafton idag, men det känns härligt! Jag är så otroligt peppad och sugen på ett nytt år, vet inte direkt varför men jag ser fram imot det. Idag ska magarna fyllas med massa mummsig mat så att man kan festa rejält ikväll. Föresten så mår jag bättre känner inte av magen sådär jättemycket, skönt, jag är glad:)

Befinner mig nu i Göteborg och om en månad ungefär åker jag till Halmstad igen, delvis för att fira mig själv lite och för att min kära London-boende syster kommer hem på visit, ska bli så kul att träffa henne.Den veckan längtar jag till rejält, för då är allt vad dessa grupparbeten heter, över!! Och jag slipper göra om tentan, feeling goood!

Sugen på fyllda baguette, kanske ska man lura ut pojkvännen, hehe..

Ha en super bra dag allesammans så skries vi nästa år!!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gott nytt år kärestan min! Hoppas du får ett fint firande trots att vi bryter traditionen om att vara tillsammans. vi klarar oss kanske ändå :) puss love

2008-12-31 @ 13:06:45
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0