Moringa

Trots att min granne hade fest i går (vägg i vägg till min säng) så somnade jag ganska bra ändå, tor det passas på nu när de andra grannarna åkt hem. Känner mig på bra humör, har duschat (hur stavas det egentligen, kommer aldrig ihåg) och användt massa av mitt Moringa Kit som jag fick av älsklingen i julklapp. Det är bodybutter och sånt trevligt från Body Shop och nu sitter jag här med en lermask, kommer vara så uber fräsch sen, haha. Jag gillar Body shop men har aldrig hadlat där så, men jag har ju önskat mig presentkort därifrån och så fick jag detta av Olof fast han inte visste om det, hur bra som hest. Så nu ska jag börjahandla där på rikiigt..


Idag ska jagåka till Göteborg vid två och imon blir det vidare till Halmstad, ska bli lite mysigt att åka hem. Kommer troligtvis bli massa rastlös, men jag har ju massa plugg som hjälper mig att bli sysselsatt så..

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0