Kvällsinlägg 1 dec

Idag har det varit en lång dag, med massa föreläsningar och jag borde väl plugga lite nu. Ska inte vara i skolan förrens 12 imon så imorgon förmiddag blir det att städa, måste verkligen, tar ju inte så lång tid men det är tråååkigt! Sitter och lyssnar på lite julmusik, borde verkligen köpa lite tomtar och jag ångrar att jag inte köpte julstjärnor att ha i fönstret igår. Tillägnat början av december så bar jag idag:

 

Min julatröja "all I want for christmas is you", man får ju passa på liksom. Har iallafall avklarat en julklapp och nu har ju alla andra kvar, har ingen inspiration till vad jag ska köpa. Jag vill ju gärna hitta något med en tanke bakom, liksom du vet när man bara "ohh, vilken bra present" och så ler hela du för att du har kommit på något bra. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa man vill ju verkliigen hitta den perfekta klappen till alla liksom. Sjukt fin tröja! Så mysigt julig :) puss love

2008-12-02 @ 22:21:24

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0