Friend

Ojojoj, blev visst inget inlägg igår ouppsss...Men jag kan säga att jag hade en super mysigdag på stan igår med min finaste vän Hannah som jag inte träffat på evigheters evigheter. Vi skrattade och pratade en massa och så har vi nu kommit på...kommer inte avslöjas än haha. Nu ska jag gå ner till stan och glo, glo och glooo, om jag är riktigt snäll ska jag nog också unna mig något fint, det är jag faktiskt lite värd.



(Bilden är tagen från Hannahs blogg, hoppas det var okej vännen)





Kommentarer
Postat av: Hannah

Of course baby, du får sno allt du bara vill! vissa saker typ oskulder kan bli svårt, men det är klart har ju aldrig varit med en annan tjej så ;P fast hade vi varit lesbiska så hade vi nog redan vetat det vid det här laget :) hahah som din pappa till exempel ;D IMORRON DU! PUSS love!

2008-12-28 @ 20:04:13

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0