6 Dec 10:23

Lördag, skönt! Äter fruksot nu och sen ska jag gå och handla, saker tar ju slut så fort när man använder dem, poff, så var dem borta och så måste man lägga ut mer pengar. Ikväll är det fest, vilket jag känner lite sådär för, har ingen riktig lust,men dricka är köpt och det kan nog bli trevligt ändå.

När jag skriver på tangetbordet så kollar jag alltid vilka knappar jag trycker på, men jag har upptäckt att man kan mer än vad man tror. Om jag kollar på skärmen nu så kan jag ändå känna av vilka tangenter jag ska trycka på, kommer inte ihåg vad det heter, men minnet sitter i händerna iallafall. Alltså det är ju många som kan skriva flytande utan att se, men jag har aldrig kunnat det, så det är därför jag blev så förvånad..

Igårkväll så spelade jag och Malin GH och testade den nya x-cidern:

 
 
Luktade medicin, men var helt okej,fins godare...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha den cidern fick jag smaka häromdagen, fast jag vart redan lite rund under fötterna såå jag var nmära att hälla ut allt för att kolla på etiketten. Undrar hur många som har gjort det ;D Hoppas du har det roligt på din fest ändå, jag jobbar jag :) puss love (var det inte ett jäklarns tag sedan vi hördes nu? :S)

2008-12-06 @ 21:33:19

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0