14 Dec and i'm alive

Nu är jag hemma från Göteborg och jag har haft en jättemysig helg. I fredags var vi på julfest, där det åts julmat, sjöngs en massa julsånger och dracks en massa julöl. Längtar tills nyår, då det är parteey igen...Igår var det allmänt slappigt, med lite försök till plugg och idag har det inte hunnits med så mycket. Ska försöka sätta mig nu, men jag känner mig lite lost inför tentan på fredag så vi får väl se, annars är det ändå omtenta vecka 5.



 
 

Lite bilder från festen, jag älskar min kamera...filmade också skön sången av stilla natt, mycket fint ska jag säga. Nu får jag sätta igång lite...btw mina fina julstjärnor har vissnat oehört under helgen, får nog ge upp allt med som vad blommor är...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åhh kan du inte lägga upp fler bilder på typ facebook eller bilddagboken? Det är så roligt att se bilder på dig nu när vi inte umgås så mycket liksom ;) Och blogga mer! ;D hahah jag har myyycket krav! hur är du hemma över jul förresten? puss love

2008-12-15 @ 15:47:01

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0