Växter gör skillnad

Börjar känna nervositet eller så är det bara exalterande känslor inför imon, då börjar det. Ska bli så spännande och det man har gått runt och tänkt funderat över, allt det är liksom förbi efter imon. Ganska skönt egentlgen, all den stress man har haft, med att ordna allt och så. Så nu sitter jag här i Borås och bara inväntar morgon dagen. Blev uppkörd av pappa och min syster, så jag visade dem lite av stan, var jag skulle plugga och så åt vi på Jensen Beefhous (eller vad det heter), grymt god mat!. Vi var även på Coop och inhandlade lite nödvändigheter och växter...Växter gör så mycket egentlgen, fast de är små och att man inte tror att de ska märka någon skillnad.




Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0