Flytt och Copenhagen

Ojojoj, har ju inte haft tid att skriva..... Jag har flyttat och varit iväg och sådant så jag hoppas på attt bli förlåten. I helgen flyttade jag (som sagt) upp mitt pick å pack till Borås. Känns spännande att flytta, samtidigt så har det liksom inte smält in än men det kommer väl, det känns ju inte alls som om jag ska byta stad, att jag ska börja studera eller något liknande... Vi körde iallafall runt ett tag och letade efter lägenheten och tillslut kom vi till en byggnad som såg ut att vara ett vandrahem mitt ute i skogen, lite sådär avsides, mitt blivande hem. Men lägenheten var över förväntan, rymmlig, väldigt fräsch och den hade större kyl/frys än vi hade trott :D

Lite bilder:



Ouups, där kom visst mamma med i spegeln



Igår så var och älsklingen i Copenhagen. Vi valde dock inte den bästa av dagar att åka, det regnade och blåste konstant på oss och resan hem var inte den lättaste. Jobbigast var att sitta fast i Laholm för att tåget inte fick någon spänning...Men utöver det så var det en väldigt mysig dag med några varv runt ströget och en visit på Köpenhamn Zoo.

Lite mer bilder:


Han måste ju ha tänkt på något "jättekul" just i denna stunden


Fast jag var inte så himla seriös heller


Kolla Hannah flamiiinnnggoossss (undrar dock vad det är för en grå krabat i bakgrunden)



Isbjörn

De sov så


Gillar pingviner


Babian-pappan var en av de bästa (han var mer aktiv senare jag lovar)




Mycket mysig vistelse. Jag antar att djurparken i Borås kommer bli besökt en eller två gånger...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha sköna bilder och det är ju bra att lägenheten blev bra! såg att du hade blogg så smög in här en sväng .. :P



btw, internet funkar på en gång eller?

2008-08-05 @ 13:46:53
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Hannah

OOOOH VAD FIIINAAA! Jadu här blåser det som sören, jag tänkte på er igår och tyckte lite synd om er :( Jag ska försöka ringa dig senare idag, har dock satanigatan ont i halsen så jag får värma upp rösten först :D Och gud vad fin lägenheten ser ut! längtar efter att komma upp! :) puss love

2008-08-05 @ 13:58:10
URL: http://hannahelais.blogg.se/
Postat av: Malin

yes, det gör jag allt :)



jaha, okej.. hoppas det blir lätt att fixa! :) mja, två böcker har syrran, en ska jag läsa innan skolan börjar och sen har jag passat på lite medan jag har pengar.. :)



trivs du bra?

2008-08-05 @ 14:08:33
URL: http://malinsh.blogg.se/
Postat av: Malin

äsch, har inte heller någon cykel men det ska nog gå bra ändå! :)



japp, den sextonde kommer jag..

2008-08-05 @ 17:24:36
URL: http://malinsh.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0