Ännu en o-spännande dag

Idag  var jag uppe reda vid åtta för att hinna köpa bullar och hinna till jobbet innan 12.  Jag har ju slutat där men det var lite pappers som skulle fixas och så ville jag bara hälsa på och då kan det ju vara trevligt om man har något att bjuda på:) Sedan var det in till stan köpa sallad och iväg till en kompis, åt, kom hem och nu sitter man här. Inget mer spännande idag, jag ska städa lägenheten men hur upplyftande är det egentligen? Men vill man ha glada föräldrar så får man väl offra lite av sin ändå rastlösa tid.

Jag älskar H.M! Vet att det är många som handlar där och att man ganska lätt kan se vart ens kläder kommer ifrån men det är billigt och snyggt, mycket bas-kläder, men inget fel i det, då kan man ju göra dem sina egna med olika accessoarer. Här är en ihop komponerad outfit: (allt från H.M, såklart!)


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0