Regn, regn och åter regn

Sitter och kollar på Momento, har nämnligen inte så många kanaler att tillgå ännu. Jag vet att svaret är Astrid Lindgren, men ofta man har någon chans om man ringer in...

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, det regnar, igen, som det nog har gjort här i Borås sedan jag flyttade hit, BORING, men jag antar att jag faktiskt måste leva med det . När jag kom hit igår, efter att ha varit och myst med pojkvännen, så gick jag och strosade lite i stan. Verkar hur mysig som helst, jag tror att Borås blir en lagom stad att starta ett nytt kapitel i (som Malin sa ).



Bjuder på en väldigt nyvaken Emelie

Kommentarer
Postat av: Malin

Nee, har inte fått dom. De var tydligen försenade men kommer väl i veckan :)



Förresten, hur funkar det med teven? Behöver man någon boxer eller hur ser det ut?



Haha, jag måste verkligen köpa ett paraply :)



kram

2008-08-10 @ 14:30:01
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Stenungsund/Karin

koden till registeringen är försenad har pratat med skolan i borås man blir ju inte klok på det. skall du också läsa till lärare där?? ses där isåfall! kram kram

2008-08-11 @ 22:08:37
URL: http://www.wigstrand.bloggagratis.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0