Lite mer registrerad än innan iallafall

Har jag fått vänta på min pinkod till att registrera mig? Ja, det har jag. Kan det inte bara vara enkelt att registrera sig då, så man får det gjort? Självlart inte! Åkte till Borås igår för att se om jag hade fått post, det hade jag, min kod hade kommit, men inte min kåravgift (jiipppeeii, ännu något att vänta på, NOT) men jag var glad ändå. Jag registrerade mig, men så enkelt skulle det inte vara, jag fick nämnligen inte möjligheten att välja ett lösenord för att komma in på mitt konto på högskolan...Sådär var jag med ingen vetskap om jag verkligen var registrerad och jag hade inget lösenord så jag kunde inte komma in på någonting. Måste ju ha varit något fel på min registreringssida men ändå, varför aldrig enkelt? Men jag fick reda på nu att jag faktiskt är registrerad vilket är en lättnad i och med att sista dan är på måndag (hade ju inte varit lite typiskt att nu missa sin plats och behöva flytta hem igen, eller hur?!) Men jag har inget lösenord och ingen kåravgift....Blhä, måste fixa det, men kåravgiften skulle vara skickad  i i tisdags och eftersändningen kan ju ta lite tid, men var är den?, missar man den så får man ju inte ens läsa på högskolan...Lite bitter ja, det löser sig ju alltid, men man blir ju frustrerad!

BTW. Så de extra pengarna jag fick in på kontot var inte där igår, antar väl att mitt konto var någon tillfällig plats, men det är fortfarande konstigt!

Kommentarer
Postat av: Malin

något om kåravgiften har inte jag heller fått. trodde inte det skulle komma förrän de första dagarna i skolan :/

2008-08-15 @ 13:38:53
URL: http://selmalin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nejdå du får läsa även om du inte betalat kåravgift, men du får inga poäng i slutet av terminen när du pluggat klart :) Johan betalade ju inte sin kåravgift förrän i typ maj, då trodde de att han skulle betala för hösten ;D Så det behöver du inte stressa och må dåligt över, det kan man betala närsomhelst (fast det blir ett tillägg på 100 bagis om man inte gjort det inom ett visst datum) puss love!

2008-08-15 @ 16:20:39
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0