Frustrerad

Sitter här i Göteborg, med fungerande internet och kabeltv, YEjjj....och väntar på min käre pojkvän. Är lite frustrerad dock, har fortfarande inte fått mina inloggnings koder till registreringen som måste göras senast på måndag, för att behälla min plats på utbildningen. men jag har mailat dem nu och får jag inget svar eller något brev imon så får jag ringa dem. Läste om en annan tjej som också väntade på hennes koder och när hon hade ringt sin instution så hade hon inte ens varit med på deras listor...så det gör ju inte en lite nojjig! Men jag kan inget gör förrens imon, men ändå!

Kommentarer
Postat av: Malin

de kommer ska du se :)

2008-08-12 @ 19:26:27
URL: http://selmalin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0