Sittning

Sitter här och lyssnar på Veronica Maggio, gillar verkligen hennes skiva, med ny duschat hår och ska snart göra mig iording, för att sedan inta Göteborgs centrum. Jag ska nämnligen på min livs första sittning imorgon på Chamlers med älsklingen. Trodde inte att man fick ta med sig utomstående, men hade visst fel, så imorgon är jag hans damsällskap:D. Men jag vet inte vad jag ska ha på mig...ett väldigt tjejigt dilemma kanske, men hur viktig är inte outfiten? Kanske inte världens viktigaste egentligen, men känner man sig fin så kan ju ingen neka till att man då mår bättre och kanske till och med blir mer mottaglig för nya möten...

Ikväll blir det filmkväll med älsklingen iallafall och massa mys. Jag hoppas att alla ni andra också får en mysig fredag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0