Påsk sittning

Idag har jag cyklat 8 km, 8 km! Det är min väg till jobbet och hem igen, det kändes verkligen att man inte cyklat på länge, det liksom stramade i låren, men nu I'm ON! Funderar till och med nu att faktiskt ta mig i kragen (som jag sagt så många gånger förr) och faktiskt börja röra på mig mer. Jag vill inte träna för att gå ner i vikt eller bli bli smal, utan för att jag känner mig så klen i kroppen och de som känner mig vet att jag är kort och rätt liten överlag, så varför inte knåpa ihop lite muskler så man kanske till och med kan gå upp i vikt....Får väl se hur det går med det :D.

I helgen var jag med min älskling på sittning på Chalmers, Påsk var temat. Olof gjorde en god ansträngning och gjorde har-öron men de blev inte så överdrivet använda. Så för att få in lite påsk-känsla så gjorde Olofs kompis kyckling halsband till oss, även kallad rave-kycklingen på dansgolvet.

413692-76

Annars var det en väldigt trevlig kväll och jag gör gärna om det :D

Nu ska jag äta, är väldigt seg så mer inlägg blir det nog inte idag, så bye bye!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0