Organic

Nu har jag varit nere på stan och shoppat :D Detta blev det, om ni är nyfikna....

     

Blommigt linne från Gina Tricot
Linne från Vero Moda
BH x2 från H.M

Både "Protect"-linnet och bh:arna är så fint som Organic Cutton (detta märkte jag dock efteråt). Det verkar komma mer och mer tycker jag, men det är väl bara bra man skonar ju miljön en smula iallafall. Var också en tur till Skopunkten och blev så kär i ett par pumps som jag antagligen kommer inhandla imorgon, om de finns kvar :S. Kan ni förstå att 36 är för stora för mig...för mig är detta ett mysterium, just för att jag alltid innan har haft 37 och 36 i sandaler. Men som jag upptäckte nu så passar iallfall pumpsens 36 bättre än andra skor...får väl bli högklackat hedanefter.

Här är dagens jag och linslusen Charlie ville också vara med...





Hoppas att ni har en skön eftermiddag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0