Mänsklig smörgsgrill

Idag har jag gjort en sak som jag aldrig i hela mitt liv har gjort innan, jag har solat solarie. Om det är en bra sak eller en dålig de är upp till varje person men jag har iallfall gjort det nu. Både min mamma och mina systrar använder det flitigt men jag har liksom aldrig kommit på tanken eller jag har väl aldrig tagit tag i det för det verkade ju så läskigt, liksom ligga där i en mänsklig smörgåsgrill...Men jag följde med mamma idag, för någon gång kan ju inte skada, måste erkänna att jag var lite nervös, hur skulle man göra, skulle man få panik-känsla av att ligga där inne och skulle det bli varmt och svettigt? Kan tala om att det både fanns musik och en fläkt som blåste så mycket att man knappt hörde musiken, i den såkallade smårgåsgrillen. Tog 12 min...kan erkänna att det faktiskt var rätt skönt att ligga där och jag var nervös för locket först men inga panik-känslor infann sig...där ligger jag i lugn och ro, när jag efter en stund kollar ner på min kropp och nu får jag lätt panik. Jag är täckt med röda prickar, på mina ben, bröstet, magen,armarna och självklart var jag knallröd i anisktet med...jag bara shiit jag skulle aldrig gett mig på detta. Men när jag kommit hem och ungefär en timme senare hade alla fläckar och röda prickar försvunnit, så dår infann det sig ett lugn hos Emelie. Men jag blev lite rädd där ett tag! Om jag ger mig på detta igen, ja, det får jag se. Jag vet och jag själv tycker väl egentligen att det är dåligt och man ska ju abslut inte missbruka det, då man kan få cancer, åldrad hud och så vidare, men någon enstaka gång gör ju inget....

image79

Kommentarer
Postat av: Rebeccca

Mänsklig smörgåsgrill!
HAHAHA

2008-04-23 @ 17:10:14
URL: http://rebcca.blogg.se
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-23 @ 17:12:37
URL: http://assmine.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0