Hej allesammans

Idag har Emelie jobbat och idag är jag sååå trött, min kropp har inte riktgt ställt in sig på den nya tiden än. Kanske inte en så stor förändring men om jag innan gick upp fem på morgonen för att göra mig iordning för jobbet så innebär det klockan fyra (dåtid) och det är tidigt, så jag hoppas på sovmorgon imorgon. Men självklart kommer man vakna med tuppen och inte kunna somna om. En fördel med att vakna tidigt är att man bara kan ligga kvar och mys i sängen (när man inte har några andra viktigheter att passa då). Brukar kolla på Vakna med the Voice då, det är mellan 7-9 på vardagarna, radio på tv liksom :D

Kan föresten rekommendera Veronica Maggios nya album - Vinnaren är- bland annat Gammal sång, Stopp, 17år och Måndagsbarn. Den kanske behövs lyssnas på några gånger (man behöver ju typ lyssna in alla skivor), men nu gillar jag den jättemycket!

image74

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0