godmorning

Igår var det min och älsklingens 2-årsdag och det blev en väldigt mysig dag måste jag säga. Vi gjorde inget speciellt, egentligen så bara mös vi och tog det lungt. På kvällen så åt vi hemlagad O'boy-kaka och huvudrätten bestod av rotfruktsgratäng och kött. Blev väldigt gott faktiskt, för det är inte så ofta man steker "riktigt" kött liksom. Lyckad dag helt enkelt, kanske inte världens fancy men det bryr jag faktiskt inte mig om, jag njöt ändå:D

Annars så är det resdax idag, igen, hem till Strawtown, för arbete imorgon som vanligt. Det är lite skumt för jag vill så gärna börja studera och verkligen sluta abreta, men förtillfället så trivs man så otroligt bra med sina jobbarkompisar, typiskt eller hur?! (iofs så har jag väl alltid gjort det men det känns så bra just nu bara )Men de kan faktiskt inte hålla mig tillbaka från mina drömmar( det gör de inte heller, de tycker typ att det är bra att jag tar tag i det, nu när jag fortfarande är "ung"), men en sak är säker jag kommer verkligen sakna dem när jag slutar...Så om jag får som jag vill så är det om 3 månader.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0