GodMorgon alla morgonpigga och alla ni andra med :D

Jag hade skrivit ett långt inlägg precis, tryckte på förhandsvisa och tryckte sen på fel knapp...arrgghh! Allt försvann! Så nu får jag väl sammanfatta det lite kortare istället. Är faktiskt redan uppe (gick faktiskt redan upp vid 6), jag är helt ledig idag men det var faktiskt skönt att gå upp tidigt. Äta frukost, ta en promenix med hundarna och att inte känna någon minsta ynka tendens till stress. Så nu sitter jag här ocj väntar på att klockan ska bli 10, så att jag kan gå ner på stan och hitta massa gobitar. Är ju nämnligen löning idag ju och jag kan säga att det finns inget skönare än att gå ner på stan, när det är fint väder, tidigt. Innan alla har slutat jobba och stan fylls med människor. Det är verkligen nästan rogivande, prova det :D Annars har jag som uppgift idag att följa med som inhandlings-sällskap till min pappa, då han ikväll ska ha en såkallad "gubbkväll". Men tro inte att jag kommer att sitta här och häcka då...nej, jag rymmer bort till min syster, som bor hos sin kompis för tillfället, sålänge...smidigt va?! Nej, nu ska jag gå och göra mig fin...ha en mysig dag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0