Glasögon eller inte glasögon?

Fel av mig, man kunde visst använda textfunktionerna, jag som hade missat det ;)

Jag borde verkligen använda glasögon...det är inte så att jag ser dåligt utan, inte alls och jag får inte ens ont i huvudet, men har jag haft dem och tar av mig dem då ser jag självklart anorlunda. Men jag har inte haft glasögon nu, på flera år. Jag försökte ett tag med linser, men det blev bara jobbigt och sen är det inte så kul om inte linsen vill släppa från pupillen. Så nej tack till linser, jag ser ju ändå. Men för typ ett år sedan så köpte jag ett par, jättefina, men jag har liksom inte vant mig än, så jag har knappt haft dem någonting alls vilket är synd.

   
Hårfärgen ser inte så annorlunda ut, från första till andra bilden, men in real life it does. Här är jag med göasögon iallafall. Kankse låter som en enkel grej att bara vänja sig vid, emn man vill ju inte känna sig obekväm...jag gillar dem men kanske jag skulle ha valt ett par mer diskreta, men det hade ju varit tråkigt samtidigt...Vill ju så gärna vänja mig med, för börjar jag studerar och sitter hela dagrana framför datorn (utbildningen går mest ut på det) så måste jag ha dem...

Kommentarer
Postat av: Hannah

hihi det är inte kul att höra detta (men jag har hört det tusen milijoners gånger) men på bilden i mitten är du lik din mamma ;) men jag tycker inte det är nåt fel på det för jag tycker din mamma är fin :) och jag tycker att glasögon är coolt så alla som kan ha det borde ha det :D pusslove

2008-04-26 @ 11:14:41

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0