Valborg

Sitter här framför datorn och har världens skallebang men  jag tror att det mycket väl kan vara vätskebrist, inge bra alltså...men men idag är det Valborgsnässoafton iallfall och jag ska senare i eftermiddag ner och kolla på Cortegen här i Göteborg, där min älskling ska vara med. Ska bli kul och se hur kreativa de har varit i år, förra året var det iallafall väldigt skumma fordon :D Sen ikväll blir det Valborgskalas på Chalmers. Det ska bli väldigt roligt, jag bara hoppas att min allergi from hell, håller sig lugn och att huvudvärken försvinner...

Igår så startade en tälvling igång som vi på jobbet är med i. Man ska nämnligen bära en stegräknare på sig, varje dag, nu ungefär en månad framåt och de företaget som har gått flest steg vinner. Hur många steg går du på en dag? Jag gick 15.250 steg igår och varav 11.000 var på jobbet. Man säger att man ska gå ungefär 7000 steg om dagen för att man ska må bra, så 15.000 är ju rätt så godkännt.

Bara för att jag inte har så mycket att göra just nu så knopde jag ihop en önskeoutfit från H.M, så här ser den ut:



Ha en härlig dag allihopa!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0