Vaken fast ändå inte

I'm sick! Allt det jag har är typ samma symptom som jag hade förra året vid exakt samma tid och då var det nästan lugninflamation. I och för sig så hade det gått rätt långt innan jag gick till doktorn då, så detta är ett förstadie som jag ska bli av med NU!

Uppe tidigt idag och det är verkligen inte så att jag vill det egentligen, hade gärna haft en lång sovmorgon, men just för att allt inte fixades i lägenheten av hyresvärden igår så sa jag att om de ville kunde de komma idag igen. De har inte svarat på det, men det är inte s kul att ligga dreglandes på kudden om de går in med huvudnycklen. Så nu sitter jag snörvlandes här och dricker mitt gröna hlsosamma te och ter macka med "den skrattande kon".


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0