Förtyld

Det är en bra morgon. Att vakna upp i min nya lägenhet, att lyssna till Norah Jones så att man vaknar, ha en ny nyans i håret, veta att man har ett proppfyllt kylskåp med mat och variation till frukost. Allt detta är underbart förutom en liten ytterst detalj, jag är dunder förkyld!! Inte så konstigt kanske, men det är sååå tråkigt. Hade tänkt cykla idag, men det får bli buss till skolan då det regnar med.

I fredags var det avslutningsdag. Vi var ute på almenäs och lekte lekar, men det regnade och blåste storm så det blev mindre kul. Åkte hem vid 14 och väntade in mamma pch pappa som kom från Halmstad. Sedan flyttade vi och fick en hel del flytthjälp. Efter det förfestade jag i krridoren med grannarna och vid 22 åte vi ner till kåren. Drack, dansade och snackade en massa, kl 02 var det dags. Dags att bli invigd i festföreningen, detta innebär att mitt ute i regnet blev vi dränkta i öl och jag kan säga att upp och ner vända ölbrurkar i byxorna inte är speciellt nice egentligen. Men kul var det!!



Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0