Min första tattoo

Åhh idag gjordes den och som vi har väntat! Jag och finaste Hannah har gjort en vänskaps tatuering och denna har vi väntat på i 10 månader! Hannah gjorde sin först, sen var det min tur. Hon har lite mer efarenhet då hon har några stycken och jag har varit med henne två gånger innan och denna tillsammans. Kanske var det den långa väntan som gjorde så att nervositeten la sig lite. Så detta var min första och det kommer inte bli den sista då jag redan planerar nästa.

Gjorde det ont? Jaaa, det gjorde det! Jag yttrade mig imellnåt men mest gav jag nog ifrån mig konstiga miner. Men allt var så värt det och jag är supernöjd! Vi har alltså gjort en exakt likadan tatuering men hon har sin på underarmen och jag mellan skuldebladen. Och texten "Puss Love" har en lite historia bakom sig, kort sagt så är det verkligen en fras som vi använder mellan oss.






Denna fina bild fick jag av Hannah med idag, hur gulligt som helst! Den är från vår studentbal och hon kontaktade företaget som stog alla mingelbilder, så letade de fram den. Hur sött är inte det?!

Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅÅÅÅÅÅEEE Jag saknar dig redan :( sååå fina blev tatueringarna :) min har börjat fjälla nu :) PUSS LOVE :D

2009-10-23 @ 11:27:58

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0