Luxor

Vaknade för en stund sedan och idag ska jag åka tillbaka till Borås, men inte förrens några timmar. Var ju och såg "Flickan som lekte med elden" igår och den var bra, tycker nog ändå att "Män som hatar kvinnor" var snäppet bättre, men är det inte oftast så, att första filmen nästan alltid är bättre? Känns som det. Jag har inte läst någon av böckerna så jag har ingen aning om vad som ska hända i den tredje filmen, menden ska självfallet också spanas in!

Jag och Olof har blivit något besatta av ett arcade spel på xbox360, nämligen Luxor. Är lite i stil som Bubble Shooter som jag bara älskar. Ni som inte känner till något av det så är det kulor/bollar i olika färger som ska bilda en grupp och som då förstörs. Mycket intilligens befriande.






Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0